2010. december 9., csütörtök

Chill


Fülállás...:) Imádom!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon drága ez a kép.
    Egyébként Csikó miket tud? mármint iylen trükk féleség vagy alap gyakorlat.

    VálaszTörlés
  2. igazából én semmi ilyesmire nem tanítom, pesti kutyaként az volt az első, hogy a fejébe verjem, hogy álljon meg a padkánál és ne menjen le az úttestre. Akkor se, ha nem vagyok ott. Hogy tudjam póráz nélkül vinni. Amikor ez megvolt, kezdtem megtanítani ülni:) Hamar tanul nagyon- tud ülni, feküdni, felülni fekvésből, puszit adni, apportírozni (bár ez még nem tökéletes hehe), vuvuzni (ezt Maya és Biggie bejgliktől lestem el) és a legnagyobb teljesítményem: vissza tudom hívni :)
    majd mi is csinálunk videót, ha lesz érkezésem rá:))

    VálaszTörlés
  3. Az jó ha gyorsan tanul. Az ugatást én nem tom hoyg kéne megtanítani bár egyenlőre ezt még nem áll szándékomban tanítani. A behíváshoz millió gratula. Nekünk nem megy az apport mertm indig kiejti a szájából meg nem nagyon érdeklik a játékok :S
    Hát ha majd meglesz a vidi nagyon kiváncsi leszek rá. Látni lehet majd Csikót mozgás közben is nem csak képekről.

    VálaszTörlés