2011. május 21., szombat

Margitszigeti móka

Hazajött pár napra Barcelonából drága Tibész barátnőm és mivel ő a Whippé keresztanyuja, egyből láthatásért folyamodott.
Ki is mentünk a szigetre labdázni kicsit:
boldog Whippé
juj, de boldog!
100 dolláros vigyor
Tibész megtanulta kezelni a labdadobót, Csikó meg boldogan volt a gyakorlás tesztalanya. Ja és simán engedi, hogy fogdosd a nyelvét, nagyon jó a tapintása :)
Mi is elfáradtunk, úgyhogy sör, Csikóúr meg Goyci barátném ölében pihente ki fáradalmait:
Polipfej ON
Goycinéni be is takargatta

6 megjegyzés:

  1. azért megyünk kutyasuliba mert hát vannak dolgok amiket én nem tudok megtanítani. Meg amikhez nincsen felszerelésünk :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Cate! Kerestem elérhetőséget nálad, mert nekem is van egy kis imádni való Whippetem. a vicc, hogy én is a whippet nevet akartam neki adni :D. Csak gondoltam dumcsizhatnánk kicsit a kutyukról, pl nevelésről és hasonlók, mert nem igazán vagyok ilyen dolgokban a top-on mert ő az első kutyusunk. :) pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia Arwen! Szívesen segítek bármiben, találkozzunk!
    írj, hogy mikor lenne jó neked a kosztolni(kukac)gmail.comra :
    puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia! írtam. remélem megkaptad. :) puszi

    VálaszTörlés
  5. szia! nem kaptam emailt:( bizti jó címre küldted? nem, mert most nézem, hogy hülye vagyok:))) szóval kosztolni.katalin(kukac)gmail.com hehehe és bocsi, de sügér vagyok néha:D

    VálaszTörlés