2012. július 19., csütörtök

Csikó cuccok vol. 1.

Nem bírom magam rávenni, hogy megírjam a beígért EB kvalifikációs posztokat, így inkább jöjjön egy rövidke szösszenet.
Sokszor le akartam már fotózni a mosakodó szettet, ma meg is tettem!



Csikó mindennap fürdik, napi 3x biztosan, vagyis ahányszor kimegy az utcára lábat kell mosnia, no meg segget, kukit és fejet. Feltéve, hogy pisilt, kakilt, vagy csajozott-e (csajozás=lánypisi szaglászás és annak szájba jutattása úgy, hogy én ne vegyem észre).
Mivel az ágyamban alszik és elképesztő tehetséggel vizeli saját magát oldalba ésvagy lábon, muszáj mindig lemosni.

Lábmosásra kapott Anyuméktól Karácsonyra egy ilyen cukiságot:

Monsterschaum :)
Banán illatú csoda, imádom! És az a felirat...

"Kis kotnyeles sárkányoknak és más mirgő-morgó pancsolóknak!"

Egy-két-három hetente (időjárás, szag és játékmód függő) teljes alakos fürdetésben is részesítem, fülpucolással egybekötve.
Ezeket a fürdetéseket ezzel abszolválom:

DM-es baba sampon
Azért ez, mert a DM nem tesztel állatokon és ez nagyon fontos nekem. Mert nemár, hogy halott, kifolyt szemű állatkák vére tapadjon az agaraim szőréhez...Képletesen értem persze...Így is húst esznek, amiért a szerencsétlen állatoknak életüket kell áldozniuk, legalább ez ne legyen "állatos".

Nem tartalmaz állati eredetű összetevőket
Nagyon fini puha lesz a szőre tőle, meg van vagy 300 forint (nem emlékszem pontosan, de tudom, hogy nagyon olcsóságos), szóval hülyének is megéri. Mivel viszonylag gyakran mosom, ez fontos szempont.
A füleit ezzel tisztítom: 
Állatdokink ajánlásával - ez sem "állatos"
Eukaliptuszos cucc amúgy, ezért fini illata is van:


Ezzel mosakodnak a vacakok, akik már ketten vannak, majd arról is jön egy bejegyzés:)
100 év múlva kábé...
Enzoval (régi ideiglenes) a kádban patkánykodnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése