2011. augusztus 5., péntek

Kutyahoroszkóp?

Nem nagyon hiszek az ilyesmiben, vagyis ez így nem teljesen igaz. Ha a pontos születési dátuma alapján kielemzik és az smakkol, akkor elhiszem:)

Desztler Rita fotója rólunk

Ezt a kutyahoroszkópot a noiportal.hu-n találtam, vicces, de igaz Whippóra:

A Vízöntő-kutya mindenkivel barátságos, szinte a társaság lelke. Vonzó, energikus, imád dumálni. Sokkal okosabb annál, amit látni enged. Gyakran azt gondolnád, csak bolondos kis kutya, aztán kellemesen meglep az intelligenciájával. Nemsokára ő fog neked új dolgokat tanítani.

Általában azt hiszik Csikóról, hogy butuska, nem tudom miért, mert aztán mindenki mindig tátja a száját, amikor mesélem a sztorikat, hogy miket csinál. (Pl ismeri a cserekereskedelem fogalmát)
Egyre önállóbb és megfontoltabb, olyan, mintha minden egyes szavamat értené. Amikor elmagyarázom, hogy csak akkor kaphat ezt vagy azt, ha beszél vagy ad puszit, összeköti a két dolgot és képes a logikus gondolkodásra is.
Az új dolgok tanítása meg kiskora óta folyamatos...Általa sokkal jobb ember lettem, nem is tudom mit csináltam én kutya nélkül...
A legnagyobb dolog, amit neki köszönhetek az az, hogy segített kilábalni egy kezdődő depresszióból, ami még néha vissza-visszakacsint, de ilyenkor Whippó mindig a kezébe veszi az életem irányítását és a tudat, hogy rá minden körülmények között számíthatok, hatalmas erőt ad az élethez.
A másik nagy dolog, hogy a giliszta-pánikomat is kezeli, hisz ki kell vinnem esőben is sétálni, de már nem kapok sírógörcsöt/pánikrohamot/sikítófrászt a gilinyók láttára.
Elkezdtem segíteni más kutyákon önkéntesként az agár fajtamentésnél és ha tudok, akkor más szervezeteknél is. Csikóúr segítségével írtam meg ezt a cikket is, amivel remélem tudtam segíteni valamennyit (a cikk folytatódik majd, bennük további hasznos infókkal): Láss tisztán, a magyar ebhelyzet egyszerűen.

Még egy Csikó-horoszkóp:

Vízöntő kutyák ( január 21 - február 20)
A Vízöntő csillagjegy uralkodó bolygója az Uránusz. A jegy szülötte hiába is látta meg kutyaként a napvilágot, valójában egy farkas - báránybőrbe bújva... A Vízöntő kiskutya barátságos játékos, könnyen kezelhető, szociálisan érzékeny, de személyisége valójában egy lázadót úttörőt rejt. A gazdáját ő választja ki magának, és nem fordítva. Előbb vagy utóbb ő lesz az, aki elnyeri az emberek tiszteletét, mert személyiségéből kiindulva nem viseli el a szigorú megszorításokat. Ezzek ellenére sohasem tiszteletlen, nem válik szemtelenné, szófogadó, könnyen kezelhető kutya.

A Vízöntő kutya és gazdája:

Nagyon jól kijön a Vízöntő, Ikrek, Mérleg, Kos és Nyilas jegyében születet gazdikkal.
A jegy szülöttének kisebb problémái adódhatnak a Bika, Skorpió, Oroszlán jegyű gazdákkal.

A Vízöntő kutya Nem kompatibilis a Szűz, Rák, Halak és a Bak jegyében született emberekkel.

Ez a jellemzés is illik rá, főleg a lopkodása miatt, képes észrevétlenül ellopni egy tőlem 5 cm-re lévő tárgyat is...De nem akarom leszoktatni erről, mert elképesztően viccesnek találom :)

Mivel én Nyilas vagyok, ez a horoszkóp jó dolgokkal kecsegtet.


és valóban ő választott engem, azaz Minket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése