2012. február 14., kedd

Csikóm 2 éves lett!

Szülinapi bulit rendeztünk Csikónak Sheilával, Fluffy boy-jal és az ideiglenesen Tündiéknél lévő gazdiraváró Merlinnel. Májtortát szolgáltunk fel ezen esemény alkalmából, íme néhány kép a fergeteg partyról:


a kutyasereg nyuszikkal a háttérben


pózolj tortával
a vendégsereg
Fluffy az udvari bolond:)
Sheila királylány
Merlin a varázsló
it's a boy
kiütötte magát, akkora volt a pörgés
Köszi srácok-lányok, hogy eljöttetek és még ajándékot is hoztatok! :)
Továbbá csókoltatjuk a tenyésztőket, a Pastelpearl kennelt, külön köszönet azért, hogy ennyire kiegyensúlyozott és nyugodt whippit kaphattam Tőlük! Puszi a tesóknak és a Mamának, no meg a Papának!

Csikónak:

A legszebb Valentin-napi ajándék a világon az volt, hogy TE megszülettél Nekem. Igen, nekem születtél. Soha ilyen jó dolog még nem történt velem...
Soroljam fel, hogy mit szeretek Benned? Nehéz lesz megfogalmazni...De belevágok.
Először is a legbelső lényedet szeretem, amit rajtam kívül senki nem ismer. Azt, hogy mennyire finom a kis lelked. Mennyire ragaszkodsz hozzám és hogy mennyire szeretsz a hibáim ellenére. Sokszor nem is értem, hogy mivel érdemeltem én ezt ki ott fent...

Imádom, hogy ennyire jólelkű vagy, isten minden kis teremtménye felé jószándékkal fordulsz. A légynek sem tudnál ártani...még akkor sem, ha valaki bántani akar Téged. Inkább arrébb mész és csodálkozva nézel, hogy mit akarnak Tőled, nem...Te nem érted a világ gonosz dolgait.
Valószínűleg egyből éhenhalnál, ha egyedül kellene élned, mert cseppet sem vagy erőszakos. Szelíd kis mimóza vagy és én ezt szeretem Benned a legjobban.
Mindig megérzed, hogy milyen az épp aktuális kedélyállapotom és egyből alkalmazkodsz. Vigasztalsz, ha arra van szükség, a háttérbe húzódsz, ha kell, jókedvre derítesz, ha épp az egész világ utál.
Imádom a mély barna szemeidet. És azt, ahogy mindig mindenhova követnek. És mennyire aggódóan néznek, ha nélküled kell elmennem valahova. Minden egyes rezdülésemet nyomon követed. Veled sosem vagyok magányos.
Utálok nélküled elaludni. Borzalmas, ha nem szuszogsz ott mellettem, nem melegítesz és nyomod az orrod a nyakamba... Veled aludni a legnagyobb gyönyörűség.
Mindent kibírsz, ha én azt akarom, még azt is megteszed, amit utálsz, csak mert én kérem.
Annyira okos vagy, hogy fel sem bírom fogni... Lehet, hogy nem tudsz csodálatos trükköket, de pontosan érted minden szavam. Belém látsz, azokkal a gyönyörű barna szemeiddel.
Amikor első szóra jössz, szót fogadsz és póráz nélkül sétálhatok veled bárhol és csak nevetünk a sok neveletlen kutyus gazdijain, ahogy féltékenyen néznek utánunk.
Boldoggá teszel minden egyes nap... Te vagy a napfényem és Te vagy az árnyékom is, mert követsz mindenhová és beragyogod a napjaimat.
Nagyon szeretlek!

A legdrágább királyfim
És még a negyedét se mondtam el annak, amit érzek Drága Kiskutyám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése