2014. május 31., szombat

FrizbiFrizbiFrizbi

Csikóval ismét frizbiversenyenyen voltunk, méghozzá a Dog Chow Kutya majálison, ami egyben a VB selejtező egyik állomása is volt (asszem).

Fotó: Lac Skrach

Persze mi csak a kezdők között indultunk, szóval a selejtezéshez semmi közünk nem volt. A Városligetben volt a két napos rendezvény, flyball-lal, dog-divinggal, meg sok sok cuki kutyával. (A flyball nagyon tetszett, Csikóval ki fogjuk próbálni azt is.)
Külön köszönet jár Kosiba Hajninak, aki végig segített, amíg én szerencsétlenkedtem a pályán. Nagyon sokat lendített a dolgon, hogy mögém állt és mondta az instrukciókat, mert verseny közben se nem látok, se nem hallok. Ja és az ingyen kávé lelőhelyért is köszönet jár ;)
Szeretném megköszönni Fodor Istvánnak is, aki percek alatt megtanított a helyes dobás technikájára az Akela Kutyasuliban. Plusz megtaláltuk a tökéletes frizbitípust is, amin még agár is van, szóval tényleg tökéletes. Már csak csiszolnom kell magamon, hogy távolabbra is biztonságosan tudjak dobni.
Ha már köszöngetés, akkor Lana barátnőm is érdemel egy óriásit, mert hozott nekem fincsi kávét és kaját, ha ő nem jön, valamelyik bokor aljában halok éhen valószínűleg. Lana kihozta Linát, sőt jött a Fehér Menyét, azaz Saci is Dórival. Tartották bennem a lelket egész nap. Kicsit kijött Bodza is, Oli csaja, Bogival.
A versenyről: sajnos gőzöm sincs, hogy milyeneket dobtam, Hajni szerint jó volt, de nekem kikapcsolt az agyam sajnos. Másnap István elküldte a pontokat és láttam, hogy mindkét körben 7 pontot dobáltam össze és a 2. körben 6 dobás is belefért, Csikó gyorsaságának köszönhetően. Tehát összesen 14 pont jött össze, ami a 6. helyre volt elég a 25 indulóból. Baromi büszke vagyok Csikó úrra, aki egy csodawhippet! Ahhoz képest, hogy az első versenyünkön 14-ek lettünk a 31-ből, ezt a 6. helyet kifejezetten jónak ítélem meg. :) Pláne, hogy az új dobótechnikámat csak 1x gyakoroltam a verseny előtt, mert egész héten vacak idő volt, az Yvett nevű akárminek köszönhetően. De a szélviharban is egyeneseket dobtam, hála a brand new frizbinek. Most jöjjön sok-sok kép, köszönhetően Lanának és Lac Skrach-nak!

Frizbivadász üzemmód
Fotó: Lac Skrach
Séta a Holdon
Fotó: Lac Skrach

Fotó: Lac Skrach
Az igazi reklámarc
Fotó: Lac Skrach
Fotó: Lana
Fotó: Lana
Fotó: Lana
Fotó: Lana
Reklámarcú Csikó
Fotó: Lana
Így néz rám, ha frizbi van a kezemben
Fotó: Lana
Rövid nyakú zsiráf
Fotó: Lana
Linácska
Fotó: Lana
Legszebb...
Fotó: Lana
Fotó: Lana
Fókafej
Fotó: Lana
Fotó: Lana
A borsó meg a héja
Fotó: Lana
Linatámadás
Fotó: Lana
Mosolygós Csikó
Fotó: Lana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése