2011. március 30., szerda

Whippet könyv

Mi az a Whippet könyv? Ez:


Nagywhiptől kaptam Karácsonyra...Egy igazi könyv, ami Whippetről (Csikó) szól. Életem egyik legszebb ajándéka, hisz személyes, csodaszép és nagyon igényesen kidolgozott és nem utolsó sorban whippetes.:) Nagyon meglepődtem, amikor megkaptam, nem számítottam rá egyáltalán, egy laptop táskába volt rejtve. A táskáról tudtam, de a könyvről nem...mondanom se kell, hogy fél óráig csak tátogtam felette és simogattam a lapokat.



Tele van gyönyörű fotókkal Csikóról, melyek Nagywhip fotói természetesen, 1 darab fotó az én kezem munkája.
De beszéljenek helyettem a képek...Sajnos szavakkal tényleg leírhatatlan :)

kettő is van ám:)
Elle J. Wilson grafikái és Engra Wing leírása a whippetekről
szétnyitva
Csikó képek benne
eleje
hátulja
legszebb ajándék ever
Nagywhipen kívül még B, Nagywhip legjobb barátja segített a nyomdai előkészítésben, ezúton is köszönöm Neki! (is) Akit érdekel a könyv írjon nekem, mert tervezünk kiadni egy másféle szépséget, de ezúttal nem Csikó főszereplésével ;)

3 megjegyzés:

  1. Tyű, ez tényleg nagyon szép és igényes! :) És a szöveg miről szól?

    VálaszTörlés
  2. http://cspv.hu/2/8/old09/ ez a leírás a whippikről van benne, csak nem ilyen béna stílusjegyekkel:)
    de majd megmutatom élőben, ha összefutunk már egyszer...:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Engem érdekelne a könyv. A szöveg leírást tartalmaz a whippetekről?
    Köszi a választ! Anita

    VálaszTörlés