2012. január 25., szerda

Bandázás az agárhaverokkal

Vasárnap szokásos agár-fajtamentős séta volt a Hajógyárin, Reni csinált egy csudálatos videót az eseményről, íme:



Csikó 1 percnél látható, ahogy a narancsszínű kabátkájában rohangál, majd megjelent a sok nagy agár és egy kicsit megszeppent. Majd előkerült egy adag sült máj mely némi pózolásra adott okot...
2:19-nél Whippó portré a máj bűvöletében, majd 3:40-nél szintén.
Ami az érdekesség, hogy én 3:27-nél vagyok látható a piros gumicsizmás Rita mellett, szóval nem voltam a videóméker Reni közelében. Ám amikor Csikót megkérdeztem, hogy kér-e májat (mint egyik előző postban már említettem, ezeken szavak jelentését pontosan ismeri), felcsillant a szeme. Majd közöltem vele, hogy Reninél a máj, menjen, kérjen tőle és Reni felé intettem, azonnal odament és kért májat. Magától. Teljesen egyedül odatalált, nem kellett kétszer mondani, vagy odavinni...olyan okos! :)
A másik nagy okossága, hogy nem mászott bele a pocsolyákba, így hazafelé boldogan aludhatott a vállamon a villamoson, mint egy ovis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése