2010. szeptember 9., csütörtök

Beteg Csikó

Csikókám beteg lett :(
Felső légúti gyulladása van. Hörgött, szörcsögött, arra ébredtem az éjszaka közepén, hogy fulladozik. Ömlött a taknya, kész kis tócsák keletkeztek, amikor aludt. Hétfőn Nagywhipnél mikor vitte volna le (életében kb 3x...) az ajtó előtt megállt a folyosón és odapisilt. Mindezt úgy, hogy délben alig bírtuk kirángatni az ágyból... Utána álomba zuhant és délután 5-ig megintcsak nem bírtam kirobbantani a kuckójából.
Kedden elmentünk a dokihoz, kapott két szurit, annyira visított szegényke, hogy majdnem én is elsírtam magam. Eleddig még sose meg sem nyikkant a szurinál, pedig kapott már 3-at is. A doki se értette, hogy mi lehet a gond, mert TÉNYLEG embertelenül visongott.
Kapott antibiotikum szurit, meg gyulladáscsökkentő szurit és szigorú futásmegvonásban lett részesítve. Nem játszhat a többi kutyussal, nem futkorászhat, kamillateát kell innia (eddig sikerült vagy 1 decit leerőltetnem a torkán...nocomment), és napi kétszer antibiotikumot bevennie (250mg-os Noroclav tabit).
Szombat délelőtt kell kontrollra vinnem, remélem engedélyezi a dokkancs a futkorászást, mert nem bírok már vele. Most is itt fetreng a hátam mögött, mindjárt éjfél, és ő kóláspalackot rág hangosan. Már egy plüssbabát kibelezett, alig bírtam elszedni tőle a tömést, hogy ne akarja azt is rágcsálni és lenyelni, ami a szájára és nyelvére tapad. Minden csendes játékát elé tettem, de nem. A kóláspalack kell, ha elveszem sír.
Már így is kivan idegileg, hogy nem engedjük kutyákkal játszani. Leviszem, meglát egy kutyát és leparkol, sír és huzatja magát. Szerintem nekem jobban fáj, hogy nem mehet, mint neki:)
Alig várom, hogy szombat legyen és végre elengedve sétáltathassam megint.
Amúgy a szörcsögés és hörgés abbamaradt és az életkedve is visszatért :)

2 megjegyzés:

  1. Remélem hamar meggyógyul sok pussz neki!!! :(

    VálaszTörlés
  2. :) már jobban van, bár az orvoshoz nem bírtam elvinni, mert elaludtam:((( majd hétfőn...
    addig legalább beszedi az összes gyógyszert.
    Remélem Biggie is jobban van már!

    VálaszTörlés