2010. szeptember 7., kedd

VB hétvége

Agár-világbajnokság volt Rábapatonán szeptember 4-5-én és bizony a whippet kanoknál magyar győzelem született, Dévaj Viktor lett a világbajnok, nagy gratula neki! Whippet szukáknál meg Dévaj Tara lett a 3. Neki is gratulálok!
Itt egy videó arról, ahogy egy barzoj (orosz agár) semmibe veszi a korlátokat:) :


Annyira vihogok a csávón, aki jézusmáriázik:))))
Egy beharangozó videó az ATV-ről, két whippet kamerábabámulásával és a műsorvezető csajszi fejvágásaival, szintén röhögőgörcs:
Mi ezen a hétvégén a Mátyásföldi Reptéren sárkányoztunk és whippetet rohangáltattunk, íme néhány kép:

kicsit izgult a kocsiban, gyorsan a fejemre is mászott

Csikó úr itt már rohangálás után, pulcsiban

távoli Csikó portré

lobogó fülü Csikó

Cate-Kite! (Goyci után szabadon...)

Nagywhip már profi kite-os, másra is képes figyelni közben

Fagyizás előtt

Fagyizás után

Csikó ismét meg lett dícsérve, Nagywhip barátja által, aki most látta először és nem akarta elhinni, hogy csak fél éves, mert ennyire szófogadó és okos kutyát még nem látott: leült, visszajött, nem rágta a sárkányokat, első szóra engedelmeskedett, mindezt jutifalat nélkül is produkálta. És nem először dícsérik, hogy milyen jólnevelt a korához képest...Olyan büszke vagyok rá, hogy ilyen kis okos!
A képeket Nagywhip csinálta a bénus Canon kompaktommal.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon durva a videó, hihetetlen, hogy gondolom nem most kezdték el ezt a sportot és még igy is vannak bakik benne :D Szegény gazdija eléggé éghetett az arca, hogy újra kellett inditani :D
    Csikó nagyon szép és csini ebben a pulcsiban :)

    VálaszTörlés
  2. Az agarakkal elég nehéz, mert rémesen önfejűek (mondjuk én pont ezt szeretem bennük), így szerintem ez elég gyakran előfordulhat, hogy 1-1 kutya "kiugrik":) Én inkább büszke lennék a gazdi helyében, az ő kutyusa a legokosabb, tud rövidíteni!:)
    Köszi szépen, imáááádom a pulcsiban, annyira édi! Meg sajna muszáj is, meg is fázott a kis dög:(
    Btw: nekem is volt beagle-öm gimis koromban, imádtam, Ottónak hívtuk! Csak sajna kísérleti eb volt és epilepsziás, így el kellett altatni, mert egyszer a rohamából nem tért magához napokig...:'(

    VálaszTörlés
  3. Parkba kijár egy magyar agár és az ő gazdija mondta, hogy hát igen elég makacsak. Bár tudom hiszen két biglim van :D
    Sajnálom ami Ottóval történt de minden elismerésem nektek! Nem lehetett könnyü.

    VálaszTörlés
  4. Az a pulcsi nagyon ott van! :-D Milyen méltóságteljesen tudja viselni! :)

    VálaszTörlés
  5. Ja, és az első videó is nagyon tetszett! :) A másodikat még nem néztem meg.

    VálaszTörlés
  6. igen! nagyon elegántos! az egyik whippetgazdi azt mondja, hogy ultrapasis a pulcsi:)))
    és tényleg...igazi angol lord:)

    (milyen második videó? ebben a postban csak egy van)

    VálaszTörlés