2010. szeptember 10., péntek

‎Ma megmentettem egy embert...

...és ő az Én életemet.
A pillantásunk találkozott, amikor az én folyosómon sétált és benézett a kennelekbe. Azonnal éreztem, hogy gondterhelt, szomorú és hogy segítenem kell neki.
Elkezdtem csóválni a farkam, de nem túl gyorsan, nehogy megijesszem.
Amikor megállt nálam, úgy álltam, hogy ne lássa hátul a kis balesetet, ami aznap történt velem. Nem akartam, hogy tudja, hogy ma még nem sétáltattak. A gondozóknak itt rengeteg dolguk van és nem akartam, hogy rosszat gondoljon róluk.
Amikor elolvasta az ajtón a leírásomat és a múltamat, reméltem, hogy az nem szomorítja el őt nagyon. Én már csak előre tudok nézni és szeretnék valakit szeretni és valakinek sokat jelenteni.
Leguggolt hozzám és gyengéden cuppogott. Én hozzányomtam a vállamat és a fejemet a rácsokhoz, hogy megnyugtassam. Az ujjai elkezdték simogatni a nyakamat, sürgősen társaságra volt szüksége.
Egy könnycsepp gördült végig az arcán és én felemeltem a mancsomat, hogy biztosítsam arról, hogy minden rendbe fog jönni.
Röviddel ezután kinyílt a kennel ajtaja és olyan ragyogó mosoly töltötte be az arcát, hogy én rögtön a karjai közé ugrottam.
Megígértem neki, hogy nálam biztonságban lesz.
Megígértem neki, hogy mindig kísérni fogom.
Megígértem neki, hogy mindent meg fogok tenni, hogy a mosoly az arcáról és a szeme csillogása soha ne tűnjön el.
Óriási szerencsém volt, hogy pont az én folyosómon sétált.
És hányan vannak még odakint, akik ezeken a folyosókon még nem jártak.
Mennyien vannak, akiket még meg kell menteni.

Bár Csikó nem menhelyi kutyus, de szeretnék örökbefogadni menhelyi kutyust is. Őt például minden további nélkül befogadnám ♥ :



ő Kitti, egy gyönyörű angol agár kutyus...nagyon bújós, nyugis, kezdő kutyásoknak is ajánlott kis szépség! Kb 1 éves. Azért teszem ki ide, mert hátha esetleg valamelyik ismerősöm beleszeret és hazaviszi. Ha így történne szóljon! Bármilyen segítséget megadok. A linken látható az adatlapja, a Szent Ferenc Állatotthon Alapítványnál vár a jövendőbeli gazdijára, akit megmenthet.

Ez egy kezdeményezés része, mely így működik:
Kiválasztasz egy menhelyes kutyát és elkezdesz érte kampányolni, annyit és úgy, ahogy időd engedi, ha sikerült elpasszolni a kutyut, akkor választasz egy következőt és azzal kampányolsz az általad választott fórumokon. Mindig egyszerre csak egy kutyát hirdetsz és figyelemmel követed a sorsát. Úgymond te leszel a "mentora". Kapcsolatnak az adott menhely elérhetőségét add meg, de térj ki a hirdetésben arra, hogy kéred, hogy neked is jelezzenek örökbefogadás esetén, hogy leállhass a hirdetéssel! Ha többen egymástól függetlenül és egymást nem is ismerve ugyanazt a kutyit választjátok, akkor annak az állatnak nagyobb esélyei vannak. Mindenkinek sok sikert! Egy darab állattal kampányolni nem is megterhelő, se nekünk, se ismerőseinknek, akik olvassák az üzifalunkat, blogunkat.

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon megható. "Ismerem" a fajtamentőket, az egyik kutyás találkozóra meghivtuk őket, hoztak pár mentett agarat én pedig egész nap csorgathattam a nyálamat.

    VálaszTörlés
  2. Én nem ismerem őket, csak hallottam erről a kampányolós kezdeményezésről és egyértelmű volt, hogy agarat választok:) Ha saját lakásom/albim lenne, már itt lenne velünk ez a kis szépike...

    VálaszTörlés
  3. Kitti gazdira talált! Megmentett egy embert...

    VálaszTörlés