2010. szeptember 24., péntek

Egy régi sztori Csikóról

Ez a kedvenc sztorim a Whippetről, nagyon jellemző rá és abszolút leírja a beállítottságát. Körülbelül 4 hónapos volt, amikor rengeteg szúnyog jött be esténként a lakásba, ezért a hálóba rendszeresítettünk egy elektromos szúnyogírtót, amibe be kell dugni egy büdös zöld betétet.
Whippét annyira érdekelte, hogy amikor kihúztuk a konnektorból, egyből ráugrott... Persze rászóltunk, így hagyta. 1 másodpercig :)
Kitaláltuk, hogy hagyjuk ott, hogy megneveljük, hogy hiába van ott a földön, mint szabad préda, nem szabad elvinnie, rágnia, stb. Mi Nagywhippel elkezdtünk filmet nézni a hálóban, de a látómezőnk szélén ott volt a riasztó. Amikor Whip megpróbálta elvinni, rászóltam, utánacaplattam, elvettem tőle és odaadtam a csontját, hogy azt rágja.
Kábé 4x játszottuk ezt el. Aztán láttuk, hogy bejön a hálóba, valami koppan és ő kimegy. Fél szemmel láttuk, hogy a riasztó a helyén, így nem foglalkoztunk vele.
Pár perccel később kimentem teáért hát mit látok? Csikókám fekszik a nappaliban és rágja a szúnyogriasztót...
Az történt, hogy miután én mindig a rágócsontját adtam a szúnyogriasztóért cserébe, azt gondolta, hogy ez visszafelé is működik. Bejött a hálóba, amíg mi filmet néztünk, a koppanás a csont hangja volt, ahogy letette a padlóra és helyette kivitte a riasztót. Mi meg továbbra is láttunk egy tárgyat a szemünk sarkából ugye (ami már a csont volt), így nem ugrottunk azonnal, hogy kivegyük a szájából.
Ennyire okos a kis Whippettye:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése