2010. november 27., szombat

Második hó

Soksoksoksok képet csináltam, Csikó egy édi volt. Hivatásos édi.
Először nem értette:



Nagy duzzogva pisilt egyet:

ez az az ominózus csaj-pisi
Aztán szaglászni kezdett

brrr
Gazdi lábnyom...
Belefeledkezve a hóba
láb...

alszom, ne zavarj
Ülő-Whippet
csámpi uraság
ez a nagy ág közben leszakadt a hó súlyától
Whippé bevizsgálja a helyzetet
Elég nagy robajjal szakadt le az ág, Csikó futott egy kört ijedtében. Aztán persze mami (én) "megmentette"...

Ilyen fejet vágott, miután bevizsgálta az ágat és realizálta, hogy majdnem ránk esett
vadászó Csikó
középen a nagy ág...
nézeget

home



benéz
Mostmár menjüüüüünk hazaaaa!
Persze nem bírtam ki és muszáj voltam meghempergetni a kis majmot a hóban:) Csináltam videókat is, majd szerkesztés után jönnek azok is.
Hihetetlenül jó éjjel, egyedül, távol mindenkitől és mindentől sétálni a hóesésben, úgy, hogy csak mi ketten hagyunk nyomot a szűz hóban. Ilyenkor olyan szép minden, még ez a ronda panel-rengeteg is. És a csönd! Kiélesednek a hangok, szinte ordít a csend, a legkisebb zaj is messze visszhangzik...
Imádom az első havat. Mintha nekem esne csak...de mostmár Nekünk :)

6 megjegyzés:

  1. Sapka és hótaposó még kéne neki!:-) Fülvakarást add át neki!

    VálaszTörlés
  2. eleg fura, utalom a havat meg a hideget, de ez az elsoho dolog olyan joooo... es most hianyzik.

    szepek a kepek, asszem az en fotogepemtol leongyilkolnad magad :-D

    kutyi cuki, nagyon vagesz a telikabija!

    VálaszTörlés
  3. Wow! Nálatok ennyi hó van? Én kiváncsi leszek hogy reagál Hunor a hóra XD. Bundi első havánál állt az udvar közepén és kapkodta a hópelyheket xD.
    Csikót mindig elengeded? Nehéz volt a behívást megtanítani? /ha már kérdeztem bocs szelektív az agyamXD/
    Egyébként lettek nagyon szép képek. Cuki a kabátja nagyon :)

    VálaszTörlés
  4. Juti: azóta is alszik, nem tudom miért, kifáradt a brand new élménytől, de kötelekkel sem tudnám levontatni sétálni:) Átadtam a vakart!, megköszönte szépen, illedelmesen:)

    Nojci:dettó! az én évszakom a nyár, meg a meleg, de legalábbis a szárazság. ha már tél meg hideg, legalább legyen hó...
    én ettől is legyilkolom magam, bár most jól teljesített, főleg, hogy csurom víz volt, mert szakadt rá a hó, meg párszor sikerült eldobni is:)

    Ati: :)
    Mirza: már elolvadt:(((
    Édi lehetett, Whippé egyszer üldözte a havat, amikor egy lámpa alatt álltunk és meglátta a fehér havon a zuhogó hó árnyékát:)
    Mindig elengedem, ahol nincsenek autók, az Andrássyn azért nem merném:)) nem volt nehéz, csak annyi kellett, hogy megmutattam neki, hogy én vagyok a főnök-következetes vagyok vele és szigorú, ha rosszalkodik:) Amint ezeket az ajtós, kajás, stb. szabályokat betartjuk, azóta úgy szót fogad, mint egy álom:)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk az ajtós dolog is stimmt, a kajás is, flexivel ha majdnem teljesen kihúzza megállok és visszahívom, ha esetleg kimegy a kapun egy füttyre viszsajön de sajnos nálunk nem merem elengedni mert sok az erdős rész és sok vad van mindig :S

    VálaszTörlés