2010. november 14., vasárnap

Hajógyári agártali

Már írtam az agár-fajtamentőkről, azóta megismertem őket. Jelentkeztem hozzájuk önkéntesnek, mert abszolút jó a hozzáállásuk, teljes mértékben osztom a nézeteiket és nagyon szeretnék segíteni a gazdátlan vagy rossz kezekbe került agarakon. Minden hétvégén van közös séta, az utolsó kettőre mi is elmentünk. Elhívtam Gináékat és Rygeléket is, s ők is nagyon jól érezték magukat. A második (mai) séta jobban sikerült, mert a kutyáink oldottabbak voltak, talán mert már volt pár ismerős kutyus a csapatban. Annyira jó látni, hogy agártársaságban mennyire sokkal boldogabbak. Főleg Gina :)
 Egy percre se állt meg, ha megállt, akkor is a fűben hempergett és boldogan vigyorgott folyamatosan. Öröm volt nézni...Judittal, a gazdijával azon röhögtünk, hogy fél percenként elesik, mert a futiban nem szokott nagy íves kanyarokat leírni, mert keskeny, itt viszont kénytelen volt, ha lépést akart tartani a többi whippettel.
Rygel is futkározott, játszott a többi kutyussal, elő se kellett venni a labdát, hogy mozgásra bírja Móni, a gazdija.

Gina a háttérben Rygellel
Whippé meg...ő Whippé ♥

Csikó úr élvezi a napsütést
Csikó és fej nélküli Gina :)
poet
Van még vagy 400 kép a buliról, Irinci csinálta őket, ezúton is köszi neki, nagyon jók lettek! (és remélem nem bánja, hogy pár képét ide raktam, de olyan jók...én meg lusta vagyok fotózni, meg a kis Canonnal utálok is már, a nagy meg nem volt nálam, legközelebb viszem...)
Az esti séta alkalmával meg jött egy kis beagle pórázon, ismerős volt a fejecskéje, hallom Emmának hívja a gazdi...Megkérdeztem, hogy ő a Szent Ferences (ők az agár-fajtamentők, akik ugye nem csak agarakkal foglalkoznak) Emma e és igen, ő az! Itt lakik, ahol mi. Nagyon kedves kis kutyus, finom puha szőrrel :) Remélem gyakran fogunk találkozni vele is!

Szent Ferenc Állatotthon
Agár-fajtamentés

2 megjegyzés:

  1. Sok szép kecses állatka <3
    Biztos nagyon jó lehetett :))
    Szép képek!

    VálaszTörlés
  2. Ha jön most hétvégén is Irinci, megmondom neki, hogy csókoltatod!:)
    oks?

    VálaszTörlés