2010. június 24., csütörtök

Á-á-állatorvos felderíti a göböt

elfelejtettem leírni/mesélni, hogy az oldalán lévő göbtől úgy beparáztunk, hogy azonnal orvos! najó csak hétfőn.
délelőtt.
persze nem volt bent, a patikás csajszi mondta, hogy dunatévézik. ezt nem nekem mondta, hanem egy macskás csávónak, aki már régi cimbi lehetett...(nekem csak azt mondta, hogy holnap lesz bent)
kedd.
délután elmásztunk, bár esett az eső és a whippet nem akart utcára lépni, pláne átmenni a túloldalra - az mindig hosszú sétát jelent.
azonnal beinvitált a doki, Nyiszike asztalra. megmutattam a göböt, ő nem aggódott annyira, mint én:)
azt mondta, hogy szerinte ő ide adta a veszettség elleni oltást és tuti az durrant be, de 1 hét múlva vigyem vissza és megnézi újra. de adott strongholdot, ha jónak látom csepegtessem be vele. a vérvizsgálat a szívférgességre baromi drága, így azt is csak indokolt esetben kérjük majd - ha mondjuk 3 hét múlva se lappad a göb.
a vizenyő a hónaljában már felszívódott viszonylag, de azt is megnézte azért.
aranyos volt a dokesz, nem kért pénzt a vizsgálatért, ellenben a stronghold baromi drága.
szóval most így állunk, jövőhéten folytatom a sztorit.

4 megjegyzés:

  1. Igen, azt akartam is írni, hogy az a göb tuti, hogy az oltás helye. :)

    VálaszTörlés
  2. A tenyésztő is egyből ezt mondta, de én azt hittem a veszettség-oltást a popiba adják, így azért nem gondoltam, hogy a szuri helye:)
    de jut eszembe...te ezt honnan tudod?:)

    VálaszTörlés
  3. kettő is ;) Tami és Igor (bár most tudtam meg, hogy Igort most láttátok először, vagy félreértettem?)

    VálaszTörlés