2010. június 20., vasárnap

noti, Gödi és élet a féreghajtás után...

lett egy ilyenem ingyen, juhúúú! a billentyű germán, szóval kicsit lassabb vagyok vele, de majd megszokom, mindenesetre: háromszoros hurrá Nagywhippnek, mert ő szerezte!

a kutyási: a köhögés abbamaradt, több férget nem láttam a kakiban, a kezelést meg kell ismételni. csak nemtom még mikor, mert van aki 3 napot, van aki meg 2 hetet mond...

viszont...találtunk rajta egy kis göböt, értsd: mintha egy kis puha borsószem lenne a bőre alatt, de könnyen elmozdul, olyan, mint egy tasak. kicsit ráparáztam a bőrféregre, hétfőn megyünk dokihoz, kérek vérvizsgálatot és a féregknowhow-t is magamévá teszem:)

továbbá találtunk a jobb hóna alatt egy nagyobb tasakot, ami viszont fáj is neki, ha nyunyorgatják, a tenyésztő szerint egy vízenyős ödéma (vagymi), inkább bemásolom: "A hóna alatt egy szerencsétlen tompa megszorítástól is lehet kötőszöveti ödéma (vizenyő), ami spontán szűnik. Ha a kutya láztalan, láthatóan nem gyulladt (meleg, piros) a terület, akkor vétek megszúrni (leszívni), mert ha le is szív belőle valamit, akkor az fél nap alatt visszatelődik...., ha egyáltalán le lehet szívni belőle valamit. Rámetszeni végképp erősen meggondolandó, csak akkor érdemes, ha egy körülhatárolt tályogról van szó. Ha már mindenképp tevékenykedni akarunk, akkor legfeljebb egy kis antibiotikum fertőzés kivédésére - tételezzük fel, hogy valami kis szúrcsatornájú sérülés, aminek a bemeneti nyílása a szőr között nem látszik." (a tenyésztő egyébiránt belgyógyász)

Pöti whippet egyébiránt jól van, sokat játszik, pénteken találkozott a féltesóval, Ginával, aki a mamájának (Rozi) az előző almából van és kb most 1 éves, ha jól tudom...nagyon szeretik egymást!

én is nagyon szeretem Ginát, bár egyfolytában leRozizom, kicsit hasonlít a mamához habitusában. Reméljük a gazdija nem haragszik meg ránk:)

tegnap voltunk a Gödörben is a Deákon, fini bodzás fröccsöt inni, Whippetúr nem pörögte túl, az idő nagyrészében az ölünkben aludt. mielőtt még megszólna valaki: a kő nagyon hideg volt és a kicsinek vékony bőre és kicsi bundája van, úgyhogy felvettünk és betakartuk. már így is köhög szegényke, bár most javuló tendenciát mutat.

ha pisilnie kellett illedelmesen szólt és elvonultunk a fűbe pipilni:) kapott egy cseresznyét is, amit valaki elejtett. vittem neki tálkát, vizet, kaját, mindent:) jól elvolt.
amikor másodszorra vittük Goycival sétálgatni az ebet már sötét volt és a bokrok között, ahol át akartam csapatni, beleléptem térdig (!!!) egy vizzel, iszappal és még ki tudja mivel (:S) teli gödörbe. persze miután anyáztam 5öt, nagyot vihogtunk. ennek ellenére csupa undi volt a lábam, hát belemostam a tónak csúfolt pocsolyába, aztán rájöttem, h a túloldalon van kút, úgyhogy ott mosakodtam meg.
grrr:)

Nagywhipp épp ezért értünk jött, mert már késő volt, meg hüvi is, elég gáz lett volna vizes lábbal hazasétálni/buszozni. Hazavitte Goycit és Somát is falura, ahol Soma lakik...a vörös kurva után 3x balra, tudooood.:)

2 megjegyzés:

  1. Nem is mondtad, hogy férges volt! Meg azt sem, hogy az új géped egy noti. Meg meg meg.. Na tali valamikor ismét soon!

    VálaszTörlés
  2. na. te meg mé nem vagy a követője a blogomnak, ha szabad kérdeznem?:)
    az új gépem egy dell optiplex 380, a noti a ráadás, Nagywhipptől kaptam ajiba - csak szar az aksija, majd veszek...maaaajd...
    mert kiderült, hogy nem is a régi gépem volt szar, hanem a monitor :) (mondjuk kellett már az új gép)
    én ráérek;)

    VálaszTörlés